Endüstriyel IOT

Endüstriyel IOT Çözümleri Bildiğimiz gibi hayatımızın her alanında artık vazgeçilmez hale gelen internet ve teknoloji kullanımının insanlar arasındaki iletişimi büyük ölçüde değiştirdi.

Endüstriyel uçta bilgiye dayalı eylem gerçekleştirmek için bağlantılı varlıklardan, konumlardan ve kişilerden verileri alır ve analiz eder.

Verilerinizin kontrolünü ele alın ve bunları akıllıca kullanın. Karar sürelerini kısaltıp buluta veri gönderme maliyetini ve riskini ortadan kaldırmak için bilgi işlemi veri akışlarınıza getirin. Nedeni ve etkiyi belirlemek, verimliliği ve tahmin edilebilirliği artırmak için verilerinizdeki ilişkileri bulun.

Endütriyel IOT ( IIoT ) internet bağlantılı makinelerden ve sensörlerden veri üretmek üretilen bu verileri işlemek üzere tasarlanmış analitik platformlardır. Bu cihazlar ufak çevresel veri toplayan sensörlerden yüksek teknolojiendüstriyel robotlara kadar geniş bir yelpazede ürünler içerir. Endüstri özellikle üretim alanları, fabrikaları, depoları akla getirsede tarım, sağlık, reklamcılık gibi bir çok alanda kullanılabilmektedir. 5G teknolojisi ile büyüyen ve erişimi hızlanarak kolaylaşan sistemler ile kullanım alanları artacaktır.

IoT ve IIoT arasındaki fark nedir?

Endüstriyel Nesnelerin İnterneti, giyilebilir cihazlar, akıllı ev teknolojisi ve kendi kendini süren otomobiller gibi tüketiciye yönelik uygulamaları da içeren Nesnelerin İnterneti’nin bir alt kategorisidir. İnternet üzerinden veri ileten ve yazılım tarafından yönetilen sensöre gömülü cihazlar, makineler ve altyapı her iki konseptin de ayırt edici özelliğidir.

Neden endüstriyel IoT?

Fiziksel ürünlerin üretimi ve / veya nakliyesi ile ilgilenen herhangi bir işletme için, oyun değiştiren operasyonel verimlilik yaratabilir ve tamamen yeni iş modelleri sunabilir.

VERİLERİNİZİ ENDÜSTRİYEL IOT (IIOT) KULLANARAK YÜKSELTİN

Verilerinizi daha hızlı üretim yapmak, arızaları ön görmek, beklenmedik kesinti süresini azaltmak ve otomasyonu artırmak için kullanın.

Endüstriyel IOT’nin faydaları nelerdir?
  • Daha fazla gelir elde etmek.
  • Çalışan verimliliğini arttırmak.
  • Daha iyi iş kararları vermek.
  • Müşteri deneyimini geliştirmek.